I´m back!

Hej Kära läsare! Jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge :-(. Jag har haft fullt upp med jobb, släkt som är på besök och uptagen med att göra om hemma. Men nu är det full fart igen :-)

Det senaste som har hänt är att jag har fått en ny mobil telefon av Adam, och jag är super glad över den! Det är en iPhone 32GB i vit. Och nu är det som så va, att jag vill ha lite roliga tillbehör. Därför Googlade jag på "iPhone skal" och hittade detta! Wow!!! Eller hur??!


Den här är gjort i 140 gram guld...




... och denna i 140 gram guld och 600 ingraverade diamanter!

För drygt 1 miljon kronor!

Det tyska företaget GnG står bakom produkten. Logan på skalet består av 400 diamanter, men kan ändras till kundens önskemål. Telefonen skyddas av ett speciellt kolfiberlager på insidan av skalet, skriver Bornrich.org.

Bakom nystartade GnG står de unga männen Gerrit Guggenberger och Martin are Gadalla.




Sen så fortsatte jag att Googla och hittade den här läckerbiten!





Sony Ericsson och Dolce & Gabbana gått ihop och skapat en exklusiv mobiltelefon tilsammans. Sony Ericsson riktar sig med denna mobil mot de modemedvetna kvinnliga konsumenterna.

Tefonen heter Jalou och har ett diamantformat skal, telefonen har även en QVGA-display som kan förvandlas till en spegel med en knapptryckning.

Mobilen är utrustad med bland annat en 3,2-megapixelkamera, mp3-spelare, bluetooth, radio, surfmöjligheter och stegräknare.

Det medföljande headsetet är pläterat med 24 karats guld.

Med på köpet av mobiltelefonen får man bilder från Dolce & Gabbanas höst- och vinterkollektion 2010 för kvinnor.

Priset är ännu inte klart men företagen har gått ut med att Jalou kommer att släppas i slutet av 2009.

 





MÅSTE HA!!!


Jaja... nu ska jag ut på en pwer walk. Puss & Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0