fredag 19/9. Kl 22.30

Ush... jag är helt slut. Det har varit en lång dag idag. Jag vaknade visserligen ganska sent. Egentligen hade vi satt på väckning kl 08.00. Men vi stängde av klockan och satte den på 09.00 och kl 09.00 stängde vi av den igen och satte den på 10.00. Men vi låg kvar och myste lite. Sen gick Adam upp och lagade frukost till oss. Vi åt och tittade samtidigt på 2 delar av Desperate Housewifes. Vi tycker den serien är så rolig! Sen var vi på Malmborgs på Caroli och handlade för vi hade bjudit hem hela tjocka släkten. KL 13.00 hade jag en nagel kund med snyggast nagelbädd ever!!
Så här blev resultatet.
Jag måste säga att jag blev ganska nöjd = )  Sen satte jag igång med matlagningen. Gjorde potatis gratäng marinerade fläsk karen, kycklingen och laxen och satte dem i kylskåpet klara till grillen. Sen fixade jag tzatziki och grekisk bondsallad. Kl 17.00 var allt färdig grillat och vi satt ute på gården och åt. Det blev riktigt lyckat!!! Det blev ingenting kvar på tallrikarna = ) Vi drack UZO Plomari som är den bästa kvalite´ och alla var glada och nöjda och belåtna = ) . Det är ett säkert kort att bjuda på UZO när man har svärföräldrar på middag. Hur maten än smakar så är dom ända glada = )
Puss & Kram
// Nikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0