viktökning =,(

Kära bloggare, jag håller på att bli tokig! Min största svaghet (förutom kläder, skor, smycke, fina möbler mm...) är choklad och glass. Sen jag och Adam gifte oss så har jag rasat upp i vikt. Från 49 kilo till 55! Den största anledning TYCKER JAG är att det ser ut så här varje gång min man kommer hem från affären=








Är det brist på karaktär från min sida eller är borde han sluta upp med att ta hem så mycket onyttigt? Vad tycker ni? Snälla komentera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

// Nikki


Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

säg åt honom o inte ta hem nåt. här hemma är t ex o'boy förbjudet. Jag älskar o'boy men har man det inte tillgängligt så dricker jag ju inte ^^



Så hemskt det där med sambovikt lr vad det kallas. Jag har gått upp 15kg sen jag blev ihop med grabben!!

2009-08-17 @ 00:54:30
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0