Söt kofta!

Jag är egentligen inte H&M typen (sorry). För jag hatar att gå i något som alla andra 350 000 har på sig pluss att jag ger lite mer pengar så slipper jag dom sneda sömmarna från redan första tvätten. Men i år har H&M verkligen överaskat mig, både med sin designe och kvalite`!






Älskar kombinationen av den Chanell liknande kofta till den söta jeans kjolen!

och inte minst:






Den 14 november lanserar H&M och Jimmy Choo tillsammans en kollektion med- skor, väskor och accesoarer för både dam och herr. För första gången ever gör Jimmy Choo också kläder! Kollektionen kommer att finnas i utvalda butiker samt på www.hm.com.

Först till kvarn! ; )



// Nikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0