Lunch på Delicatessen

Idag var jag helt slut. Egentligen skulle jag upp kl 06 och sticka till jobbet, men jag var helt utslagen, tydligen av en migrän tablett som jag tog sent på natten. Så jag kom aldrig upp. Adam väckte mig kl 08 och jag meddelade till jobbet att jag inte skulle kunna gå. Efter det så deckade jag igen och vaknade lite innan 13.00 så Adam och jag tog en sen lunch på Delikatessen. MMMM... det var SÅ GOTT som vanligt! Adam älskar deras fisksoppor så han beställde en lax soppa och jag kycklingbröst.






 
Pankostekt kyckling med risotto




Sydfransk fisksoppa




... och detta är Fredrik Nilsson, själva ägare och kock på Delikatessen. Adam har gjort deras hemsida = )
Det roliga är att Fredrik har nu varje Fredag eget program på MIX MEGAPOL kl 15.00- 15.20. Lyssna till hans fantastiska recept och överaska din käraste = )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0